איך לבחור במסור קרייזיק שיתאים לך בול?

מסור קרייזיק - בר גל כלי עבודה

כל יום יוצאים דגמים חדשים למכשירים מגוונים בחיינו, בעולם המסורים גם כן ישנם דגמים שונים, המצאות חדשות אבל בשורה התחתונה, אם אתם נגרים בהתהוות, אתם אנשי עשייה עם ידיים טובות שלא מתפשרים על איכות, דיוק ורוצים להשתמש במסור קרייזיק מעולה שיחזיק שנים, קראו את המאמר עד סופו.

סוגי המסורים השונים

מי שיש לו ידיים טובות מוצא את עצמו צובר יותר ויותר כלי עבודה, מברגות, מקדחים, משייפים ומסורים. ישנם כלי עבודה גדולים וחזקים המיועדים לבתי מלאכה כמו מסגריות, נגריות וכדומה. וישנם כלי עבודה ביתיים שכל חובב או הנדימן ישמח שיהיו ברשותו. מסור ג'יגסו האנכי, שמהר מאוד עוות שמו לג'קסון. המסור נרכש על ידי מקצוענים ואנשים פרטיים לשימוש ביתי גם כן. מסור עגול פחות נפוץ בשימוש הביתי אבל בעלי מקצוע רבים נעזרים בו בהרבה עבודות נגרות. כך גם מסור חרב נמצא בבתים רבים, קל לשימוש וחובבני "עשה זאת בעצמך" נעזרים בו  לעיתים קרובות. מסור שולחני, או בשמו המקצועי מסור קרייזיק, הוא מסור יותר מסיבי המשמש את המקצוענים והחובבנים שאוהבים דיוק.

איך לבחור במסור שולחני טוב?

ישנם סוגים רבים ממפעלים שונים, מה שמשפיע באופן ישיר על המחיר. היעזרו במומחים שייעצו לכם על מסור קרייזיק הטוב ביותר עבורכם. ישנם מסורי שולחן עם עגלה, מה שמקל את העבודה עם פלטות או חצאי פלטותהמסור. ישנם מסורים בגדלים שונים כמו 10 אינץ', 8 אינץ' ועוד אחרים, שניתן להתאים בדיוק לשימושכם.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.