איך מאתרים נזילות באמצעות מצלמה תרמית

מצלמה תרמית לאיתור נזילות - בר גל כלי עבודה

אם אתם חושדים שיש איזושהי נזילה במבנה שלכם, או שאתם יודעים על אחת כזו, אנו ממליצים לכם להצטייד במצלמה תרמית לאיתור נזילות. זו דרך מצוינת לדעת מה קורה מאחורי הקירות שלכם, ולחסוך אלפי שקלים בניסיון לאתר נזילות באמצעות שבירת קירות, גגות או חיפויים שונים.

המצלמה התרמית מסוגלת לאתר נזילות באמצעות אינפרא אדום, מקור אנרגיה שניתן לתאר אותו כאור שאנחנו לא יכולים לראות. מצלמת ההדמיה התרמית מזהה את האור כחום והיא יכולה להראות זאת בתמונת אינפרא אדום. לכל פיקסל יש צבע בהתבסס על הטמפרטורה שלו וכתוצאה מכך נוצר צילום של אינפרא אדום. לכל תמונה יהיה סולם צבעים כציון לצבע וטווח הטמפרטורות. ללחות לוקח זמן רב יותר להתחמם ולהתקרר בהשוואה לחפצים אחרים מסביב, מה שגורם להפרשי טמפרטורה בין חום וקור, שהמצלמה התרמית יכולה לראות כחום. כל החומרים שטמפרטורת פני השטח שלהם היא מעל לאפס מוחלט (273- מעלות צלזיוס) פולטים אינפרא אדום (חום).

גלי אינפרא אדום רחוקים הם תרמיים. עצמים בטמפרטורות שנמצאו בבניינים מקרינים חום כמעט לחלוטין בתחום האינפרא אדום הרחוק. המידע הזה מועבר לאחר מכן למעבד אותות שמתרגם את נתוני האינפרא-אדום לתמונה  וניתן לשמור את תמונות האינפרא-אדום יחד עם תמונות דיגיטליות רגילות לתיעוד מאוחר יותר.

כיצד בדיקת של מצלמה תרמית משתווה לסוגים אחרים של בדיקות איתור נזילות?

בין אם זה הבית או העסק שלכם, מצלמה תרמית תספק לכם בדיקת איתור נזילות לא פולשנית ויסודית ביותר עם הערך הכלכלי הטוב ביותר לבדיקה חזותית של הנכס שלכם. מצלמה תרמית יכולה לבחון אזורים גדולים במהירות וביסודיות יותר בהשוואה לסוגים אחרים של שיטות איתור נזילות. על ידי ניתוח התמונות התרמיות של המבנה שלכם, תוכלו לתקן נזילות מים, אוויר וחום רק באזורים הפגומים, ולעיתים לחסוך אלפי שקלים. כאשר מבצעים בדיקות תחזוקה,  ללא סיוע של אינפרא אדום עשויים לפספס  נזילות, רק עד שנגרם נזק משמעותי גלוי לעין. 

הנוהג המקובל אם אתם לא בטוחים מה הגורם לנזילה הוא להחליף לחלוטין את הגג או החיפויים, גם כאשר בחלק מהמקרים הגג או החיפוי עדיין במצב תקין. זה קורה הוא מכיוון שהמיקום המדויק של כניסת המים לא נמצא. כתוצאה מכך, גם כאשר מבצעים בדיקות לחות אחרי החלפת הגג או החיפויים עדיין מוצאים נזילות. בדיקות לאיתור נזילות עוזרות למנוע בדיקות יקרות מאוד שמבוססות על הריסת הגג, מפני שהן יכולות לאתר את המיקום המדויק של האזורים הבעייתיים. למצוא נזילה בבית ללא מצלמה תרמית יכולה להיות משימה קשה במיוחד, ממש כמו לחפש מחט בערמת שחת. מצלמת הדמיה תרמית אינה מטה קסם, היא לא יכולה לראות דרך הקירות והיא גם לא תחשוף את כל הפגמים, אלא היא כלי פיקוח בלבד כמו כל הכלים האחרים שיש להם גם מגבלות שונות. לכן, כדי לבצע בדיקה יסודית באמת, יש להשתמש בעיקר במדי לחות גם במהלך בדיקות עם מצלמה תרמית. מהניסיון שלנו כאנשי מקצוע בתחום, בדיקות לאיתור נזילות באמצעות כלים שונים יחד יכולות לספק הערכה מקיפה ורחבה יותר של מצב האזורים שנבדקו במבנה שלכם.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.