היכן ניתן למצוא גלאי מתכות?

מכשיר לגילוי מתכות - בר גל כלי עבודה

גלאי מתכות משמשים בעלי מקצוע רבים, אנחנו מכירים בעיקר את גלאי המתכות המשמשים את אנשי האבטחה במקומות ציבוריים בארץ, אך לא רק הם צריכים גלאי מתכות בעבודתם. בענף הבנייה קבלנים רבים נעזרים בגלאים אלו כדי לזהות עוד בטרם החפירות או ההריסה תשתיות החבויות מעיניהם.

השימוש במכשיר לגילוי מתכות מאפשר לבעלי המקצוע בתחום הבניה לחסוך בכסף ולהימנע מהריסת תשתיות קיימות שיכולות להישאר. כדי שתוכלו לבצע את עבודתכם על הצד הטוב ביותר עליכם להיעזר בגלאי מתכות איכותי המיועד לסוג עבודתכם בלבד.

סוגים שונים לגילאי מתכות

השוק מציע מגוון רחב של גלאי מתכות, ישנם המיועדים לחובבנים או האספנים המחפשים זהב, מטבעות או אוצרות עתיקים, ישנם גלאי מתכות המשמשים את אנשי האבטחה וישנם גלאי מתכות המיועדים לענף הבנייה ולהם יש יכולת לזהות מתכות בעומקים גדולים כמו מתחת מאדמה, מעבר ליציקת בטון וכן הלאה.

יתרונות לשימוש בגלאי מתכות

  • מקל על השימוש ועבודת איש המקצוע, יעיל ונוח.
  • מאפשר זיהוי של מתכות עוד בטרם החפירות.
  • חוסך בעלויות עבודה ובתיקונים במקרה הצורך.
  • טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת בדיקה איכותית יותר.

מה אם אני צריך גלאי לעומק רב באדמה?

ישנם גלאי מתכות המיועדים לזיהוי בעומק רב באדמה, עליכם לשים לב בבחירת גלאי מתכות לעומק רב כי הוא בעל צלחת חיפוש גדולה במיוחד של לפחות 40 ס"מ וכמובן שבהתאם לעומק תצטרכו צלחות גדולות יותר. גודל הצלחת צריכה להיות בהתאם לעומק המתכת שאותה אתם צריכים לזהות.

גלאים בעלי פונקציית רגישות

ישנם גלאי מתכות בעלי פונקציה שניתן להגדיר את רגישות הגלאי. הפונקציה הזו פותחה על מנת לבצע התאמה מקסימלית לתנאי השטח. בעצם עם כיוון נכון של הגלאי אתם יכולים לנתב את הגלאי באיזו רגישות להתריע על זיהוי מתכות ולהימנע מהתרעות שווא הקשורים לסביבה.

ממי ניתן להזמין גלאי מתכות איכותי?

אנחנו בחברת בר גל מתמחים בשיווק גלאי מתכות איכותיים ובעלי תקן. אנחנו מציעים לכלל לקוחותינו גלאי בהתאם לצרכים והדרישות שלהם. אם אתם מחפשים גלאי מתכות איכותי וטוב אתם מוזמנים לצור אתנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.