מהי מצלמה לביוב ולמה צריך אותה?

מצלמה לביוב - wordpress-987437-3480793.cloudwaysapps.com

נזילות יכולות לגרום נזק גדול לנכס שלנו וכשאנחנו מגלים נזילה בביתנו מומלץ לטפל בה בהקדם האפשרי. אנחנו משקיעים את מיטב כספנו עליו עמלנו רבות ברכישת בית או בבנייתו. כדי לשמור עליו  בצורה המיטבית כדאי  לטפל בנזילות עוד לפני שהן הופכות לבעיה שמחייבת שיפוץ מלא והרס.

במבנים ישנים וחדשים ניתקל לא פעם בהתקנה לקויה או בבלאי של צנרת הביוב, וכדי לפתור בעיות הנמצאות בצנרת עלינו להבין מה הגורם. כדי להבין מה התקלה באזור שאיננו יכולים לראות בקלות, ולא רוצים להרוס את הקיר, ניעזר במצלמת ביוב.

מצלמות ביוב משמשות אותנו תחילה כדי להבין מה קורה בתוך הצנרת, מה עלינו לעשות ואיך לטפל בתקלה בצורה הטובה ביותר. אינסטלטורים רבים משתמשים במערכת הצילום כדי לראות ולהסביר לבעל הנכס את טיב  התקלה. עבור האינסטלטורים שימוש זה במצלמה לביוב הכרחי משתי סיבות: הראשונה, לפתור את הבעיה, והשנייה, הם יכולים להראות מקצועיים יותר ולהגיש דו"ח, במקרה הצורך, לחברות הביטוח, לעיריות או לרשויות מקומיות הדורשות בכך.

מהי אותה המצלמה לביוב?

צילום ביוב מתבצע במצלמות ייעודיות המאפשרות לבעלי המקצוע לראות ולזהות את מקור הנזילה מבלי שיצטרכו לפרק מרצפות או לגרום נזק לנכס. ישנן מספר מצלמות שהם משתמשים בהם:

  • גלאי אלקטרומגנטי המאפשר לאתר את מקור הבעיה באמצעות גלים אלקטרומגנטיים היכול להגיע לעומק רב.
  • קורלטור המאפשר לזהות את הבעיה באמצעות גלי קול.
  • מצלמת וידאו אנדוסקופית שהיא יעילה ביותר כי היא מאפשרת חדירה לאזורים צרים במיוחד בצנרת הביוב.

מחירי המצלמות לביוב

ישנו מגוון רחב של מצלמות לביוב, אתם יכולים למצוא טווח מחירים מגוון בהתאם. מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפים, כדי לדעת איזו מבין המצלמות אתם צריכים, כזו שתשמש אתכם בצורה האולטימטיבית ביותר, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.