מחפשים כלים לעבודה? חברת בר את גל משווקת את כל סוגי הכלים לעבודה, חשמליים וידניים במהירות וביעילות, לכל מטרה שהיא.
לקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות ובחינם צרו עמנו קשר עכשיו במספר: 6883666 – 03 או לחצו כאן ונשמח לחזור אליכם.

כלי עבודה – הפתרון המושלם לכל סוג עבודה

כלים אלו משמשים אותנו לביצוע עבודות שונות בבית ומחוצה לו, כגון התקנת גופי תאורה, החלפת כלים סניטריים, תליית תמונות, תליית מדפים, עיצוב הגינה ועוד… אם בעבר עשינו את רוב הפעולות הללו באמצעות כלי עבודה ידניים, הרי שהיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, הרבה מאותם כלים ששימשו אותנו בעבר הפכו להיות כלי עבודה חשמליים, מה שמאוד מקל עלינו את ביצוע המשימות.

שלוש ארבע לעבודה!

הכלים הנפוצים שיש כמעט בכל בית הם פטיש, מקדחה ומסור. באמצעות כלים אלה ניתן לבצע עבודות רבות כמו תליית מזוזות תמונות, התקנת ידיות, התקנת אביזרי אמבטיה ועוד. אבל, כלי עבודה לא משמשים רק צרכנים פרטיים אלא גם חברת ומפעלים המייצרים מוצרים שונים וזקוקים לכלים משוכללים וחזקים יותר

בטיחות בשימוש כלי עבודה

הדבר החשוב ביותר שקשור בהפעלת כלים לעבודה הוא שמירה על הבטיחות. לא משנה אם אלה כלי עבודה ידניים או חשמליים, אם לא עושים בהם שימוש נכון הם יכולים להיות מאוד מסוכנים. כך למשל אפילו פטיש שנשכח על רצפת הסלון ונמצא על ידי הילד הקטן בבית יכול לגרום לנזק רב לא רק לריהוט הסלוני אלא גם לילד עצמו.

כאשר מדובר בהפעלה של כלי עבודה חשמליים חשוב מאוד להקפיד על עבודה ברגליים נעולות על מנת למנוע התחשמלות ועל עבודה בשטח פנוי שמאפשר גישה נוחה למקום ההתקנה או למכשיר שמתקנים. עם סיום העבודה יש להפקיד לאחסן את הכלים במקום סגור ואטום לרטיבות על מנת לשמור על תקינותם, וכמובן – הרחק מהישג ידם של ילדים.

כלי עבודה בר גל לשירותכם

חברת בר-גל מייבאת ומשווקת כלים לעבודה: חשמליים, ידניים ופניאומטיים מתוצרת החברות המובילות בתחום בארץ ובעולם. החברה משווקת את כל סוגי הכלים, ביניהם מחרטות, כלים לעיבוד עץ ומתכת, מכשירים לאיתור נזילות, מתקני הרמה, מקדחות, משחזות, משורים ועוד. החברה משרתת מפעלים, חברות, ארגונים ובעלי מקצוע מכל רחבי הארץ, הזוכים ליהנות מכלים איכותיים, משירות אמין ואדיב וממחירים נוחים.

לקבלת מידע נוסף בנושא כלים לעבודה ונושאים נוספים – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.