מי צריך מכשיר לגילוי מתכות?

מכשיר לגילוי מתכות - בר גל כלי עבודה

ישנם שימושים רבים עבור מגוון של אנשי מקצוע וחובבנים שנעזרים במכשיר לגילוי מתכות. זה התחיל מחובבי מגלי המתכות כבר לפני כמעט 200 שנה שהיו מחפשים אוצרות טמונים, חבויים או אבודים. זה המשיך לשימושים לאני מקצוע שונים כמו שיפוצניקים, מאבטחים ועוד רבים. איך מכשיר לגילוי מתכות יכול לעזור בענף הביטחון או הבנייה ואיך גם אם אתם חובבני מציאת אוצרות יכולים למצוא מכשיר לשימוש עצמי?

 

איך גלאי מתכות עובד?

ברמה העקרונית, פעולת הגלאי מתקיימת מהקשר בין חשמל ומגנט. החיים על פני כדור הארץ מתבססים על השדה המגנטי והחשמל העובר דרכו. לא נלאה אתכם בפרטים טכניים מידי אבל זו רק דוגמה לקשר ההדוק בין חשמל ומגנטיות. כשאנחנו מדברים על מכשיר לגילוי מתכות היום הכוונה היא למכשיר ידני שקל להתנייד ולהשתמש בו. הוא מורכב מסוללה שמעבירה את החשמל דרך ידית לסליל, הזרם החשמלי שנוצר עם ההפעלה, יוצר שדה מגנטי מסביבו. כאשר מעבירים את המכשיר על פני שטח כלשהו בו מצויה מתכת הגלאי יחוש בזה על ידי שינוי באלקטרונים במתכת.  הגלאי ישנו חיישן התראה שברגע שהגלאי עובר על פני המתכת החיישן יצפצף.

איך גלאי מתכות עוזר לאנשי מקצוע שונים?

בכניסה לכל קניון, בית חולים או כל מקום ציבורי אחר אנחנו רגילים לראות את המאבטח עם מגנומטר, אותו מכשיר לגילוי מתכות שאנחנו  מכירים. בעלי מקצוע נוספים כמו אנשי ענף הבנייה השונים נעזרים בגלאי מתכות כדי לאתר מיקום של תשתיות במבנים קיימים ולזהות תשתיות קיימות בקרקע טרם חפירות וכדומה. האיתור עוד בתחילת העבודה מאפשר לאותם אנשי מקצוע לזהות את החפץ עוד לפני שפוגעים בו ונמנעים מפגיעה של תשתיות קיימות. ישנם היום גלאים מתקדמים ביותר היכולים לזהות מתכת עד לעומק 30 מטרים בהתחשב בסוג הקרקע כמובן.

אנחנו בחברת בר את גל בע"מ, בעלי ניסיון רב שנים, מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הגלאים שברשותנו ולבחור את מכשיר לגילוי מתכות המתאים ביותר לצרכים שלכם. יש ברשותנו מגוון רחב ואנחנו נשמח לעזור ולייעץ לכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונציג בר גל כלי עבודה יחזור אליכם בהקדם או להתקשר אלינו בטלפון 03-6883666

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.