תפקידו של מסור השולחן בבתי מלאכה

מסורי שולחן - בר גל כלי עבודה

ככל שהאנושות מתפתחת, פיתח האדם שיטות ודרכים לייעול תהליכים אשר עוזרים לנו להשיג את המטרה והתוצאה אליהן אנחנו שואפים. אחד התחומים אשר עבר צמיחה והתקדמות הוא תחום התעשייה ובתי המלאכה.

לדוגמא בתי מלאכה קטנים. כיום ניתן למצוא במקומות רבים מסור שולחן אשר בעזרתו חותכים חלקים במהירות ובדיוק, בעוד שבעבר נדרשו לפנות לנגרייה כדי להשיג זאת.

שימושו כיום בתעשייה

כיום רוב מסורי שולחן המתקדמים הם בעלי 3 פאזות, מה שמגדיל את כוחם ומאפשר להם להתמודד עם עבודות קשות. באופן כללי, עבודות נגרות ועץ דורשות דיוק רב בחיתוכים, ובדיוק לשם כך הומצא המסור. כל נגר יכול להעיד על כך, כלים איכותיים מביאים לתוצאות איכותיות וכך זה בכל תחום ולא רק בנגרות.

כלים נוספים לעבודות עץ

ניתן למצוא מגוון כלים בתחום עבודות העץ אשר ישמשו למטרות שונות בנגרייה או בסדנא.דוגמא לכלים כאלה הם מסור גרונג ומסור קרייזק, כמובן שהנגרים מבינים למה הכוונה ואין צורך להסביר את הכלים האלה, אלא רק לציין שהם משרתים את מטרתם ומבצעים את מלאכתם כל עוד הם מתוחזקים היטב ושימושם מבוצע בצורה בטיחותית ונכונה.

חסכון בהוצאות

התשובה לעניין זה היא שכל עוד אפשר לחסוך בהוצאות מיותרות, כדאי לעשות זאת. אבל אסור לשכוח שאין לחסוך בכל מה שקשור בבטיחות העבודה ותקינות הציוד. אנו ממליצים מאוד לבדוק היטב את המוצר שאתם מעוניינים לקנות ולשים לב לאותיות הקטנות.

מהו מסור השולחן המומלץ בשוק

כמובן שבכל תחום ושוק כלים לעבודות מגוונות יש מגוון כלים שהם המומלצים בעצם ועדיפים על פני האחרים.
חברות מומלצות למיניהן:

  • Harvey
  • Chensen
  • Burt

חברות מותג איכות

חברות אלה מייצרות כלים מגוונים ופתרונות נגרות מתקדמים. מי שמחפש איכות ועמידות לאורך זמן, ימצא אותן בחברות האלו המשווקות אצלנו באתר במחירים אטרקטביים לחובבים, אנשי מקצוע, נגריות ובתי מלאכה.

פיצ'רים נוספים

ישנם מסורי שולחן מתקדמים אשר מציעים כל מיני פיצ'רים ותוספות ששדרגים את העבודה ומקלים על ביצועה. קיימים בשוק גם מסורי גרונג עם שולחן עליון המשמש לחיתוכים ועבודות נגרות מגוונות. כלים אלה מתפתחים כיום מקצה לקצה והעתיד עוד לפנינו.

לסיכום

מסורי שולחן איכותיים מעניקים לנו בעלי המקצוע תוצאות מדוייקות, מה שבתורו מאפשר לנו ליצור את הרהיט המושלם או העבודה המושלמת.

מסור שולחני - בר גל כלי עבודה

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.