תיקון תריסים חשמליים – באילו כלי עבודה נשתמש?

תיקון תריסים חשמליים

בהרבה מאוד בתים היום יש תריסים חשמליים. הסיבה לכך היא בשל נוחות השימוש בתריסים אלו על פני התריסים הידניים. על אף היתרונות הרבים של תריסים עם מנגנון חשמלי הם אינם חסינים מתקלות, למעשה כמו כל מכשיר חשמלי אחר. על כן ייתכן ותרצו לנסות לטפל בתקלה בעצמכם ולחסוך עלויות של טכנאי או להזמין טכנאי בהתאם למידת החומרה של התקלה. 

תקלות נפוצות בתריסים חשמליים:

יש כמה סוגים של תקלות בתריסים חשמליים. כדאי להכיר את סוגי התקלות השונות וביכולת שלכם לתקן דברים ולטפל בתקלות אלה, ובכך תוכלו להחליט האם זה משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם.

  • בעיה ברצועה – לתריסים החשמליים יש רצועה שעליה התריסים מונעים כאשר המנוע מסובב את המנגנון כדי לפתוח או לסגור את התריסים. רצועה זו עשויה להיקרע או להתבלות לאורך זמן, מה שיגרום לתריס לא לעבוד או להשמיע רעשים מוזרים. במקרים כאלה תצטרכו להחליף את הרצועה במערכת.
  • בעיה בשלבים – השלבים של התריסים יכולים להישבר, להיהרס או להתבלות גם כן לאורך הזמן וייתכן שתצרכו להחליף שלבים. כמו כן ייתכן שהתקלה נגרמה מברגים לא טובים או שהתיישנו, נהרסו והתפוררו ואפילו רק השתחררו ממקומם.
  • בעיות מנוע – אלו בעיות הקשורות למנוע שמפעיל את התריסים החשמליים. ייתכן שעצם זר חדר למסילה או למנוע וגרם לתקלה. ייתכן שקצר השבית את המנוע או שרף פיוזים. 

כלים שיכולים להיות שימושיים לצורך תיקון תריסים חשמליים:

אם אתם רוצים לנסות לתקן בעצמכם את התריסים החשמליים תצטרכו כמה כלי עבודה. נוכל למצוא חלק מהכלים האלה בכל בית, ואם אין לכם, אז מומלץ לרכוש אותם כי הם ישמשו  לתיקון תקלות נוספות בבית, ובאופן כללי  לעבודות שיפוץ, בניה, הרכב או פירוק אחרות בבית. ראשית חשוב שיהיה לכם מברגה חשמלית. זו תעזור לכם בהברגה ושחרור ברגים שונים במערכת ובקופסא העוטפת את התריס שאליו הוא מתגלגל בעת הפתיחה. כדאי להיעזר גם במולטי טול שיכול לחסוך לכם אחזקה של כלים ומפתחות רבים. כדאי שיהיה גם פלייר וקאטר במידת הצורך.

היכן נוכל לרכוש?

את הציוד תוכלו לרכוש היום דרך חנות כלי עבודה אונליין ואין צורך לבזבז זמן ולדלק כדי להגיע לחנות הפיזית. מיטב המותגים והיצרנים המובילים של כלי העבודה יחכו לכם בחנות אונליין שבה גם תוכלו להשוות מחירים ולבצע את ההזמנה מהבית, בדרך הנוחה ביותר עבורכם. 

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.