כל מה שצריך לדעת על מסור שולחני

מסור שולחני - בר גל כלי עבודה

מסורי שולחן ישמשו אותנו לעיתים קרובות בעבודות בעץ, בעיקר בעבודה עם פלטות ולוחות עץ בגדלים שונים. כשנרצה ליצור מדפים, שולחנות או רהיטים, מסור שולחני איכותי, חזק וטוב יקל על עבודתנו באופן משמעותי  .

מסורי שולחן מצוידים לרוב בלהב מתכווננת כך שנקבל את החיתוך המדויק בהתאם לזווית שאנחנו צריכים . למשל אם נרצה  להרכיב מסגרת עלינו להשתמש בשינוי הזווית ליצירת חיבורים מדויקים ויפים כמו במפעל או בנגרייה מקצועית. חשוב לבחור במסור המתאים לחומר בו אתם עובדים ולסוג העבודה שלכם.

מה חשוב לדעת על להב המסור?

כדי להשיג עבודת חיתוך איכותית ומדויקת עליכם לבחור בסוג הלהב הנכון לעבודתכם ולחומר איתו אתם עובדים. לכל סוג עץ יש צורך שונה. עץ גושני לא מגיב באותו האופן שפורמייקה תגיב. ככל שתתאימו את סוג הלהב לסוג העץ איתו אתם עובדים תקבלו חיתוך מדויק וישר יותר.

ישנה טעות רווחת בקרב רבים כי שיניים רבות בלהב משמען שהלהב עובד טוב יותר. זו טעות שרבים "נופלים" בה בפח, הלהב של מסור שולחני צריך להיות מותאם לקוטר הלהב ולסוג העבודה. להב כזו תביא לכם תוצאות טובות יותר.

בזמן העבודה במסורים שולחניים, חשוב להתאים את גובה הלהב לעובי החומר כדי למנוע עומס יתר על הלהב , לשמור על חיי להב ארוכים יותר ולהשגת תוצאות מדויקות יותר. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע ומשווקים מקצועיים טרם רכישת להב למסור שולחני על מנת לרכוש את הלהב המתאים ביותר עבורכם.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.