היכן ניתן לרכוש מלטשת לקירות גבס?

מלטשת לקירות גבס מקצועית - בר גל כלי עבודה

אנשי גבס מקצועיים כבר מכירים אותה שנים רבות, אבל היום גם אנשים פרטיים שמעוניינים לבצע את עבודות השיפוץ לבדם יכולים לעשות זאת כמו מקצוענים אמיתיים. מלטשת לקירות גבס היא מכונה המאפשרת לכם לבצע את עבודות הגבס בגימור מושלם, להקל על עבודתכם ולחסוך באנרגיה.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים לעבודות בשיטת "עשה זאת בעצמך"; הם רוצים ליצור בעצמם אלמנטים עיצוביים, להתקין בביתם מדפים או לעשות שיפוץ קטן בעצמם. העשייה מהנה, מעסיקה אותם בשעות הפנאי ומאפשרת להם להתגאות בעבודתם לאחר מכן. כמובן שהבונוס הגדול מבין כל אלו הוא החיסכון בפנייה לאנשי מקצוע.

למה מיועדת מלטשת לגבס?

הגבס הינו אחד מהחומרים השימושיים ביותר בענף הבנייה והעיצוב המאפשרים ביצוע של עבודות קלות. בניית קירות קלים בגבס, יצירת נישות, מדפי גבס בקיר ועוד אפשרויות רבות אחרות.. אם אתם מעוניינים ליצור נישה בחדר המקלחת למשל תוכלו להשתמש בלוחות גבס ירוקים, שמיועדים לשימוש בחדרים רטובים וניתן לעצב בהם בקלות ממש כמו עם גבס לבן.

מלטשת גבס מאפשרת לכם לעצב וללטש את המשטחים ואת הפינות, וכך ליצור גימור איכותי ומקצועי ממש כמו בעלי המקצוע הטובים ביותר. כמובן שעליכם להשתמש בחומרים איכותיים וציוד כמו סרטי הדבקה לחיזוק הפינות, ולדאוג שלא יפצעו במקרה של "קבלת מכה" מחפץ קשה.

מלטשת לקירות גבס לא עושה הרבה אבק?

בעבר השתמשנו רק בניירות שיוף,  מה שדרש מאמץ גופני רב בשעת ליטוש הקירות  . היום מלטשת גבס עושה את העבודה הקשה עבורכם ואתם צריכים רק להחליק את המכונה. בשני המקרים האבק עוד קיים, כי מדובר בפעולת שיוף, אך היום ישנן מלטשות גבס ששואבות את האבק שנוצר בעת השיוף ומונעות לכלוך רב.

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.